Kaksituhattakaksikymmentä.

Vuosi 2020 on ollut poikkeuksellinen meille jokaiselle. Koronapandemin takia ollaan eletty poikkeustilassa, mutta tässä postauksessa en aio puhua koronapandemiasta, vaan omasta elämästäni. Koska vuosi 2020 oli poikkeuksellinen mulle muunkin kuin koronan takia. 

Tää vuosi muutti mun elämän kokonaan. Tän vuoden aikana sattui paljon ja vähän enemmän. Tän vuoden aikana sattui upeita asioita. Tän vuoden aikana sattui ikäviä asioita. Ihminen, joka aloitti vuoden 2020 on poissa ja poissa saa pysyäkin. 

"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan et uskaltaa hyppää vaik ei tiedä selviikö elossa."  

Tän vuoden aikana mä vietin kolme kuukautta asunnottomana. Tän vuoden aikana mä rakastuin ja särjin sydämeni. Tän vuoden aikana mä muutin elämäntapani, tein työtä hyvinvointini eteen ja nyt voin sanoa, että mä voin paremmin kuin koskaan. Innostuin uusista asioista, mun suhde mun oikeisiin ystäviin syveni ja otin suuren harpauksen mun kuntoutumisessa. Mä löysin elämääni uusia ihmisiä ja nyt mulla on ystäväpiiri, joka on mulle kuin toinen perhe. Mä löysin kumppanin, joka palautti mun uskon elämään ja onnellisiin loppuihin. 

”They think I'm insane, they think my lover is strange, but I don't have to fucking tell them anything, anything.”

Mä olen vahvempi kuin koskaan. Mä olen itsevarmempi kuin koskaan. Ja ennen kaikkea mä voin sanoa, että mä tunnen itseni paremmin kuin aikaisemmin. Mä en enää pyytele anteeksi olemassaoloani. 

"Facing every fear 'till my blood's cold, bigger than the ghosts that haunt my hopes. I'm not scared any longer, I'm stronger than my monsters."  

Haluan myös kiittää tästä vuodesta muutamaa ihmistä. Ensimmäisenä haluan kiittää mun lelua. Sä olet paras lelu, enkä muuttaisi sussa mitään. Kiitos että olet mun elämässä. Sun takia mä haluan uskoa, että onnellisia loppuja on olemassa. Toisena haluan kiittää mun skenesiskoja (aka Kasaa). Te olette mulle kuin toinen perhe. Teidän kanssa mä saan nauraa ja itkeä. Teidän kanssa mä saan olla oma itseni. Ilman teitä mun elämä olisi aika tylsää. Kiitos. Mä seison teidän puolella. Viimeisenä haluan kiittää C:tä. Mä en ikinä unohda sitä kuinka tuit mua kun erosin ja oon siitä sulle ikuisesti kiitollinen. 

Toivotan kaikille kivoja pyhiä ja loistavaa uutta vuotta! Mulla on vahva usko siihen, ettö vuosi 2021 tulee olemaan uskomaton!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.