Lävistä minut tässä.

Kuvissa näkyy verta. Kuvat ovat otettu sessioissa, joissa kaikki ovat olleet tietoisia riskeistä (RACK). Kuvat ovat minun ottamia tai sessiopartnerini ottamia ja minulla on lupa julkaista kuvat.

Mun suurin kink on veri, neulat ja muut terävät. Mä olen teini-iästä lähtien rakastanut lävistyksiä ja tatuointeja sekä niiden ottamista. Olin teini-ikäisestä asti ollut tietoinen play piercingistä, mutta vasta keväällä 2019 pääsin kokeilemaan sitä ensimmäisen kerran. Ja se oli rakkautta ensi pistolla. Siitä lähtien neulat ja muut terävät ovat olleet erittäin vahvasti mukana mun kinkyelämässä.

Neuloja.

Rakastan neuloja. Niittejä. Tikkejä. 
Rakastan niistä jääviä jälkiä.
Rakastan ihon rikkomisesta johtuvaa verenvuotoa. 
Rakastan sitä hetkeä kun neula lävistää ihon.

Tikkejä.

Mä pidän neulotuksessa monesta eri asioista - kivusta, estetiikasta, verestä. Arvista, jotka jäävät pitkäksi aikaa mun kehoon. Verenpurkaumista, joita neulat aiheuttavat. Neulat, terävät ja muu ihon rikkominen ei koskaan ole täysin riskitöntä. Kun lähtee tutustumaan neulotukseen ja muuhun ihon rikkomiseen on hyvä ottaa selvää riskeistä, joita se sisältää. Ja ennen kaikkea ymmärtää ne riskit. Näitä riskejä ovat mm. tartuntariski ja tulehdusriski. Kannattaa myös muistaa, että neuloista saattaa jäädä pitkäaikaisia ja jopa pysyviä jälkiä kehoon. 

Neuloja ja verta.

Mistä löytää tietoa, jos on kiinnostunut neulottamisesta? 
Mä olen omat tietoni saanut BDSM-baarista ja muualta internetistä sekä keskustelemalla ihmisten kanssa, jotka ovat pitkään tehnyt needle playta. Olen myös viimeisen 1,5 vuoden aikana osallistunut muutamaan aihealuetta käsittelevään miittiin, jossa on kerrottu perusasioita. Aiheesta järjestetään kinkyskenessä myös säännöllisen epäsäännöllisesti työpajoja, jotka ovat hyvä tapa oppia turvallisesta neulottamisesta perusasiat.

Tähän loppuun pistän muutaman linkin, jotka ovat hyödyllisiä jos neulottaminen kiinnostaa.








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.