Haista vittu Mufasa.

Mä olen viime ajat ollut saamaton kirjoittamisen suhteen. Mun nepsyaivot eivät ole ollut kovin yhteistyökykyisiä mun kanssa. Keskittymiskyvyttömyys ja ajatusten seilaaminen on joskus äärimmäisen rasittavaa. Sen takia tämäkin postaus tulee olemaan lyhyt ja vain sekavaa ajatustenvirtaa. Sori siitä.

Mulla on asiat elämässä hyvin. Mulla on tärkeitä ja korvaamattomia ihmisiä mun elämässä. Mulla on mielekästä tekemistä ja asiat ovat paremmin kuin muutama kuukausi sitten. Siltikin hetkittäin mun mielen ja kehon valtaavat negatiiviset tunteet ja tunnen oloni levottomaksi. Hämmentävää.

Sitten siihen asiaan minkä takia halusin kirjoittaa uuden postauksen. Mä olen löytänyt sielunkumppanin. Tai oikeastaan kolme sielunkumppania. Joskus sattuman kautta sun elämään löytää tiensä ne oikeat ihmiset. Ne ihmiset, jotka ovat sun vierellä jokaisena hetkenä. Ne ihmiset, jotka jakavat sun kanssa ilot ja surut. Ne ihmiset, jotka ovat sun rinnalla vaikka sä hajoaisit. Ne joille sä kelpaat juuri omana itsenäsi. Ne ihmiset, joiden vierellä sä voit itkeä, nauraa ja olla turvassa. Mulla on elämässäni nyt kolme sielunsiskoa, jotka tulevat olemaan osa mun elämää jollakin tavalla ikuisesti. Ja joiden kanssa mulla on aivan parhaat insidevitsit! Haista vittu Mufasa. H, K & A, kiitos että olette <3

Olen myös äärimmäisen innoissani tulevista kuvauksista. Mun hyvä ystävä, jonka kanssa tein mun ensimmäiset kuvaukset on käymässä Tampereella ja ensi torstaina pääsen jälleen hänen kuvattavakseen. Mun kuvauslook tulee olemaan synkkä ja dramaattinen ja uskon, että kuvista tulee aivan mahtavia!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Kaksituhattakaksikymmentä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.