Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Tää teksti on oodi seksuaalisuudelle.
Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä ja se muuttuu ja kehittyy läpi elämän.
Seksuaalisuus ja seksi ovat asioita, joita kenenkään ei kuuluisi joutua häpeämään.

Seksuaalisuus on iso osa mun minäkuvaa. Ilman mun seksuaalisuutta mä en olisi minä. Mä olen ihmisenä seksi- ja kinpositiivinen ja haluan olla mukana rikkomassa stigmaa, joka on seksuaalisuuden ja seksin ympärillä. Mä kiinnostuin omasta seksuaalisuudestani jo nuorena ja mä olen aina pitänyt seksuaalisuutta mielenkiintoisena asiana, mutta kun tutustuin kinkyyteen niin mun seksuaalisuus heräsi eloon ja siitä tuli osa mun minuutta.

Mä rakastan mun seksuaalisuutta. Mä rakastan panemista, mä rakastan orgasmeja, mä rakastan koskettamista ja mä rakastan kaikkea sitä mikä on osa mun seksuaalisuutta. Seksi on upea asia, eikä siinä ole yhtään mitään hävettävää.

Viime viikonloppuna mun seksuaalisuus heräsi hetken tauon jälkeen jälleen eloon ja muistin kuinka voimaannuttavia asioita seksi ja seksuaalisuus mulle on. Mulla on elämässäni aivan upeita tyyppejä, joiden kanssa saan nauttia mun seksuaalisuudesta.

Viime viikonloppuna kävi myös jotakin harvinaista. Mä harvoin koen oloani mukavaksi seksin aikana, jos olen täysin alasti, mutta viime viikonloppu todisti että sekin on täysin mahdollista. On upeaa että on ihmisiä, joiden kanssa voin keskittyä vaan nauttimiseen eikä mun tarvi hetkeäkään ajatella omaa kehoani, vaan voin sukeltaa vaan syvemmälle ja syvemmälle nautintoon. 

Koen olevani onnekas, koska mulla on lähelläni ihmisiä, joiden kanssa voin myös puhua seksistä avoimesti. Mä tykkään puhua seksistä ja se on mulle nykyisin yhtä luontevaa kuin meikeistä keskusteleminen. Mä olen nuorempana viettänyt aikaa kaapissa ja hyssytellyt omaa seksuaalisuuttani ja siitä puhumista, koska niin mulle on lapsesta asti opetettu. Nyt vanhempana en ole suostunut olemaan kaapissa - mä olen ylpeä julkikinky, queer ja hedonisti, enkä häpeä sitä että mä tykkään seksistä. I am a slut, with the high moral.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Kaksituhattakaksikymmentä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.