Diary of the Princess of Chaos.

Kun aloin kirjoittamaan tätä blogia niin mun tarkoitus ei ollut alkaa avautumaan mun ajatuksista ja tunteista liittyen mun siviilielämään. Hetken pohdinnan jälkeen päädyin kuitenkin siihen, että miksi en alkaisi kirjoittamaan tänne laajemminkin omasta elämästäni ja ajatuksistani. Mä olen kuitenkin ihminen, joka purkaa tunteitaan sanoittamalla ne. Joten jatkossa mun päiväkirjamaiset tunnepurkaukset ja ajatukset löytyvät tunnisteella "diary of the princess of chaos". 

Syksy on täällä ja mun elämässä on asiat hyvin tällä hetkellä. Mulla on upeita ystäviä niin kinkyskenessä kuin sen ulkopuolella. Mä olen päässyt tutustumaan paremmin muutamiin mun kinky-ystäviin ja se on ollut aivan parasta. Mä olen löytänyt kauan kadoksissa olleen oman itseni jälleen ja mä näen tulevaisuuden valoisana. Mä olen itsevarmempi ja rohkeampi kuin koskaan ennen. Mä en ole enää se säälittävä, epävarma ja rikkinäinen varjo itsestäni, joka olin vielä kuukausi sitten.

Mä olen innostunut uusista asioista - esimerkiksi kameran edessä olemisesta. Mä en olisi ikinä uskonut, että alkaisin olemaan vapaaehtoisesti kameran edessä, mutta näköjään koskaan ei kannata sanoa ei koskaan. Mulla on takana nyt kolmet kuvaukset ja lähiaikoina on tiedossa vielä ainakin kahdet kuvaukset. 

Viimeisen kuukauden aikana mä olen lähentynyt jälleen mun parhausexäni C:n kanssa. C:n (ja mun skenessä olevien ystävien) ansiosta mä olen nyt tässä ja voin näin hyvin. C on lojaalein ihminen kenet tunnen ja mä arvostan häntä aivan älyttömästi. Odotan innoissani että pääsen näkemään jälleen C:n ja viettämään aikaa hänen kanssaan. C on nyt ja ikuisesti mun ihon alla enkä aio ikinä luopua C:stä.

Tietenkin mun elämässä on myös vaikeita ja synkkiä hetkiä. Hetkiä, jolloin kipu on vain liian kovaa ja mun mielessä on vain surua ja ikävää. Mutta ne hetken eivät ei kestä ikuisesti. Ja tietenkin on myös asioita, joiden toivoisin olevan eri tavalla. Mutta joskus on vaan hyväksyttävä tosiasiat ja jatkettava eteenpäin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.