Sä oot ainut skene mihin enää haluun päästä inee.

Kinkyskene. 
Tuo paljon rakastettu, mutta myös paljon vihattu skene. 
Monella meistä kinkyistä on jonkinlainen mielipide skenestä. 

Vaikka mä olen ollut kinky koko ikäni, niin kinkyskenessä mä olen pyörinyt vasta hetken. Vuonna 2017 tein ensimmäistä kertaa tunnuksen BDSM-baariin. Syksyllä 2017 kävin myös elämäni ensimmäisissä kinkybileissä. Mutta vasta keväällä 2018 aloin liikkumaan aktiivisemmin skenessä. Kevät 2018 oli mulle muutenkin merkityksellinen kevät - mä aloin ymmärtämään omaa kinkyyttäni paremmin sekä hyväksyin omat fetissini. Keväällä 2018 mä myös solmin ensimmäiset merkitykselliset ihmissuhteet kinkyskenessä.

Nykyisin pyörin aktiivisesti skenessä Tampereella ja häärään myös jonkin verran vapaaehtoisena Rsykkeen toiminnassa. Miitit ja bileet ovat lähes viikottainen aktiviteetti mun elämässä ja käyn myös säännöllisen epäsäännöllisesti bileissä ja miiteissä muissakin kaupungeissa. 

Mitä skene merkitsee mulle? 

Skene merkitsee mulle turvapaikkaa. Yhteisöä, jossa mä voin olla täysin oma itseni. Kinkyskene on yhteisö, jossa mä aidosti koen yhteenkuuluvuutta ihmisten kanssa. Yhteisö, jossa mä olen kotona. 

Skene merkitsee mulle ihmisiä, jotka antavat mulle vertaistukea. Ihmisiä, jotka auttavat ja kannustavat mua kun mun voimat ovat loppumassa. Ihmisiä, jotka aidosti seisovat mun puolella niin hyvinä kuin pahoina hetkinä. Aitoja ja merkityksellisiä ihmissuhteita, avointa kommunikointia ja äärimmäisen huonoja vitsejä.

90% mun sosiaalisesta elämästä on kytköksissä kinkyskeneen. Ilman kinkyskeneä mun elämä olisi äärimmäisen tyhjää ja synkkää. Mä en olisi näin pitkällä mun eroprosessissa ilman mun skenessä olevia ystäviä. Mä olen saanut jakaa unohtumattomia hetkiä mun kinky-ystävien kanssa. Paljon naurua, paljon tunteita, herkyyttä ja paljon hedonistista nautintoa. On aivan upeaa, että mä voin samojen ihmisten kanssa katsella Dinsey piirrettyjä, keskustella verenvuodatuksesta verileikkejä varten sekä harrastaa erilaisia kinkyja ja ei-kinkyja aktiviteetteja. I <3 KINKYSKENE

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.