Hänelle.

Jo ensi kohtaamisella arvelin, että asiat eivät tule jäämään siihen. 
Sä herätit mussa äärimmäisen suojelunhalun. 
Sä herätit mun mielenkiinnon sua kohtaan.

Kun tavattiin toisen kerran, niin tiesin että asiat eivät tule jäämään siihen. 
Muistan kun pidin sua hiuksista kiinni ja fiilistelin domspacea. 
Meidän välillä kipinöi selkeä D/s-energia, jonka huomasivat muutkin.

Kun vietettiin ensimmäinen yö yhdessä, niin asiat olivat päivänselviä. 
Sä olit mun. 
Sä olit mun vinkulelu.

Meidän tarina on vasta alussa.
Susta on tullut tässä lyhyessä ajassa mulle äärimmäisen tärkeä. 
Mä haluan suojella sua. 
Mä haluan olla sulle turvasatama sun matkalla sun omaan kinkyidentiteettiin. 
Mulle on etuoikeus olla sun ensimmäinen Domme. Kiitos siitä.

En malttaisi odottaa tulevaisuutta.
Meidän dynamiikan syventymistä, sessioita ja yhdessä olemista.
Läheisyyttä, suudelmia, kainalossa olemista. 
Nauramista, keskustelua ja yhdessä olemista.
Tulevaisuus on jännittävä, mutta just nyt haluan sanoa: 
Sä olet paras lelu. Kiitos että olet mun lelu.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Kaksituhattakaksikymmentä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.