Märiset enemmän kuin kakaralauma ja hengittämästä vihaisena lakkaat.

Oon viime päivinä ajatellut paljon ystävyyttä. Sitä mitä se on ja sitä mitä se merkitsee. Siksi mä ajattelin kirjoittaa muutaman sanan mun beibestä. Tää on sulle H!

Kun meidän tiet kohtasivat oltiin molemmat just erottu D/s-suhteesta. Meidän kemiat kohtasivat heti ja mä tunsin oloni rennoksi sun seurassa. Muistan sen ikuisesti kun ennen Kiitosbileitä makasin sun sängyllä ja taustalla soi "Huoraa turpaan ja päätä patteriin" ja mä ajattelin, että on upeaa että mulla on sut mun elämässä.

Sä oot rasittava, ailahtelevainen ja töksäytät asiat suoraan. Ja aina joskus mä hakkaan päätäni seinään kun seuraan sun edesottamuksia. Mutta sä olet myös kauhean ihana, hauska ja huomioon ottava. Lämmin ihminen, joka ei tarkoituksella loukkaa ketään. 

Sun kanssa mä voin olla oma itseni. Sun vierellä mä saan itkeä ja nauraa. Sun vieressä mä saan nukkua ja kuunnella sun unissapuhumista. Sun kaa mä voin käydä puputreffeillä, kinkybileissä tai olla vaan tekemättä mitään. 

Me ollaan brättiprinsessoja. 
Me ollaan sielunsiskoja. 
Sä oot mun beibe ja ystävä isolla Y:llä.
Kiitos että olet <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Kaksituhattakaksikymmentä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.