Vittu jee!

Mä olen menneisyydessäni oppinut että elämänperustuksia ja tukiverkkoa ei voi rakentaa yhden asian varaan. Ja thank god, mä olen rakentanut elämäni niin, että yksi asia tai edes kaksi asiaa eivät voi romuttaa mun elämänperustuksia tai tukiverkkoa. PMMP:tä lainatakseni "Vittu jee!"

Viime viikonloppuna asiat kärjistyivät ja lopputuloksena meidän "kinkyperhe" hajosi. Samalla myös mun välit mun ex-leluun katkesivat. Mä olen aika sanaton ja turta tän asian suhteen. Mutta onneksi ainakin mun H:n välit säilyivät ja ollaan ehkä jopa läheisempiä nyt kuin aikaisemmin. Kaikella on tarkoituksensa ja muita kliseitä tähän väliin.

Mulla on viime aikoina ollut motivaatio hukassa blogin suhteen ja muutenkin mulla on elämässäni nyt voimat loppu, eikä blogin kirjoittaminen ole mun ykkösprioriteetti. Yritän mahdollisimman pian löytää energiaa blogin kirjoittamiseen ja kirjoittaa postauksen jostakin muusta kuin "mun paskasta elämästä".

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Kaksituhattakaksikymmentä.

Ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.