But maybe it's time to heal, maybe it's time to try.

VAROITUS: Puran tässä tekstissä ajatuksiani ja tunteitani mun eroon liittyen. Mukana on myös ajatuksia kehonkuvan ongelmista, sh-ajatuksista ja päihteiden käyttämisestä. 

Kun erosin pari- ja D/s-suhteestani 1,5 viikkoa sitten, niin en olisi ikinä uskonut minkälainen tunnemyrsky siitä alkaa. Pettymystä, vihaa, surua, kipua, helpotusta, faktojen kieltämistä ja yksinäisyyttä. Meidän ero meni rumaksi. Syyttelyksi, itkemiseksi ja vihaisiksi teoiksi. Nyt mä tarvin etäisyyttä asioihin. Mun on käytävä asiat läpi itseni kanssa ja päästettävä irti vihasta, vasta sen jälkeen voin harkita että päästäisin itseni exäni lähelle.

Muistutan itseäni päivittäin, että mun kaikki tunteet ovat valideja. Mulla on oikeus tuntea itseni vihaiseksi, petetyksi ja loukatuksi. Viha on äärimmäisen kiihkeä ja intohimoinen tunne, josta voi saada paljon voimaa. Tunnustan, että vihan ansiosta mä saan pidettyä itseni kasassa ja jaksan ryömiä kyyneleet silmissä eteenpäin. Pidemmän päälle viha on vahingollista ja tekee ihmisen vain katkeraksi. Viha on tunne ja tunteita pystyy käsittelemään.

Mun on vaikea olla kehossani. Mun sh-ajatukset ovat vahvoja tällä hetkellä, mutta vielä toistaiseksi mä olen onnistunut taistelemaan niitä vastaan. Pakotan itseni syömään vähintään kerran päivässä, vaikka ruokahalu onkin kadoksissa. Mulla on sellainen olo, että mun keho ei kuulu enää mulle, mutta se ei kuulu enää mun exällekään. 

Pistin korkin kiinni 20 päivää sitten. Viimeiset 20 päivää ovat olleet pitkiä. Mä olen elämässäni ensimmäistä kertaa kriisissä niin, että en voi paeta tunteitani päihteisiin. Mun on kohdattava mun tunteet, mun on käsiteltävä mun tunteet. Mä pelkäsin että en ikinä selviä kriisistä ilman päihteitä, mutta tässä sitä edelleen ollaan. Selvinpäin ja hengissä.

Mä olen kuitenkin onnekas. Mulla on elämässäni ihmiä, jotka välittävät musta. Ihmisiä, jotka tukevat mua. C on jälleen ollut paikalla ja tukenut mua korvaamattomasti. Ensi viikolla lähden Turkuun pariksi päiväksi erään tärkeän luokse. Turussa olisi suunnitelmissa tehdä vähän kuvausprojekteja ja viettää aikaa rennosti.


Tiedän, että selviän tästä. Ja kun selviän tästä niin olen vahvempi ja viisaampi kuin koskaan ennen. Olen myös oppinut sen, että joskus suurinta vahvuutta on se, että jatkaa väkisin eteenpäin, vaikka sitten kyyneleet silmissä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.