Omistettu, rakastettu.

Valta on asia, joka mua on kiinnostanut nuoresta asti. Vasta näin aikuisena ymmärsin miksi ja mikä mua vallassa kiehtoo, kun pääsin tutustumaan D/s-suhteiden kiehtovaan maailmaan.

Mulle D/s-asetelmat eivät ole pelkästään kiva osa seksiä ja seksuaalisuutta. Mulle henkilökohtaisesti D/s tarkoittaa ns. todellista vallansiirtoa Dominoivalle osapuolelle, joko session ajaksi tai kokonaisvaltaisesti. Mulle D/s-asetelmat ovat intiimejä ja suhtaudun valtasuhteisiin intohimoisesti. Mulle valtasuhteet kuvastavat äärimmäistä luottamusta. Mä en ikinä voisi luovuttaa valtaa tai voisi alkaa dominoimaan sellaista ihmistä, johon mulla ei ole syvää tunneyhteyttä. 

Mun ainoa pitkäkestoisempi D/s-suhde on ollut alistuvana. Mulle omistettuna subina oleminen tarkoitti ennen kaikkea turvaa ja sitä, että mä olen rakastettu. Mun keho ei kuulunut mulle, vaan mun keho kuului mun Omistajalle. Mä olisin luottanut elämäni mun Omistajan käsiin epäröimättä hetkeäkään. Niin paljon mä luotin mun Omistajaan. 

Alistuminen on asia, joka tekee mut samaan aikaan hauraaksi ja vahvaksi. Mä alistun harvoin ja ne, jotka herättävät mun sisällä nukkuvan subin ovat harvassa. Tällä hetkellä mä en voisi kuvitellakaan alistuvani kenellekään - mun sisäinen subini on nimittäin juuri nyt niin syvällä piilossa. Alistuminen on mulle luontevaa oikean henkilön kanssa, vaikka en koe olevani perusluonteeltani kovin alistuva.

Dominointi on asia, josta mä saan energiaa ja tyydytystä äärimmäisen paljon. On upeaa kun toinen haluaa luovuttaa sulle vallan kehoonsa ja mieleensä. Valta tuo mukanaan myös vastuun. Mulla on valta rikkoa toinen hetkeksi, mutta mulla on myös vastuu kasata se toinen kaiken jälkeen. Rakastan sitä kun näen alistuvan katseessa kunnioituksen ja halun olla mun alapuolella, se on palkitsevaa.

Mun elämässä tulee aina olemaan läsnä D/s-asetelmat ja mä unelmoin että tulevaisuudessa saan elää D/s-suhteessa alistuvana, jossa mun Omistaja olisi myös mun pesäkumppani. Tulenko koskaan löytämään sellaista kumppania on kysymysmerkki, mutta toivossa on hyvä elää.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.