Who, me? Kuka on MissAlex?

Moikka! Ja tervetuloa mun blogiin. Mä olen Alex ja mut tunnetaan kinkyskenessä nimimerkillä MissAlex. Oon 28-vuotias nainen, joka elää elämäänsä Tampereella. Mä olen häpeilemätön julkikinky, mt-kuntoutuja, queer, kehopositiivinen, seksipositiivinen ja suhdeanarkiaan kallellaan oleva poly. Mua voisi kuvata käveleväksi paradoksiksi ja kaoottiseksi oman elämänsä Prinsessaksi, joka on myös äärimmäisen huomionkipeä. Kinkyidentiteetiltäni olen switchaava sadomasokisti ja fetisisti. 

Liikun aktiivisesti Tampereella kinkyskenessä ja mut saattaa myös bongata joskus Helsingin/Turun kinkytapahtumissa. Jotkut ovat sanoneet, että vaikutan kovalta ja kylmältä, mutta oikeasti olen lämmin ihminen, joka itkee paljon, mutta nauraa vielä enemmän. 

Tän blogin keskiössä ovat ihmissuhteet, kinkyys, seksi ja seksuaalisuus, mutta tulen kirjoittamaan muistakin aiheista. Huomioikaa, että kirjoitan asioista omasta näkökulmastani. Mun tekstit ovat mun kokemus asiasta x, eivätkä absoluuttisia totuuksia. En kirjoita kenestäkään ihmisestä nimellä tai nimimerkillä, enkä tule paljastamaan kuka on kukakin. 

Jos sua kiinnostaa seurata mua muuallakin, niin mut löytää: 
Instagram: missalexsworld 
BDSM-baari: MissAlex 
FetLife: xMissAlex

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.