These violent delights have violent ends.

Mulla on/on ollut elämässäni useita merkityksellisiä ihmissuhteita. Mun elämässä on ollut paljon tunnetta, naurua, itkua ja upeita kokemuksia. 

Mä koen harvoin romanttisia tunteita ja suurin osa mun elämän suhteista on ollut platonisia. Seksuaalisesti mä voin kokea vetoa helpollakin ja mä kiinnyn ihmisiin helpolla, mutta sellaista syvää ja kiihkeää romanttista rakkautta koen harvoin. Mun elämäni aikana mä olen ollut kaksi kertaa rakastunut romanttisesti ja kerran syvästi ihastunut ja ollut rakastumassa. Nämä kolme ihmistä ovat kaikki erilaisia, mutta heistä jokainen on tehnyt mun sydämeen pysyvän jäljen. He ovat mun elämäni kolme x:ää.

C - Kun mä vuonna 2010 aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran elämässäni, niin en olisi ikinä uskonut, että kuinka paljon C tulee vaikuttamaan mun elämään. Mun ja C:n parisuhde ei kestänyt kuin hetken, mutta siitä lähtien C on ollut mun elämässä mukana jollakin tavalla. Meidän suhde on kuin symbioosi. Me ollaan soudettu, huovattu, lähdetty ovet paukkuen toistemme elämästä ja aina löydetty tiemme takaisin toistemme elämään. C on aina ollut mun vierellä ja tukena, kun olen häntä tarvinnut. Mä en voi ikinä kiittää C:tä tarpeeksi siitä, että hän on aina ottanut mut kiinni kun mä olen pudonnut. Meidän suhdetta ei kukaan ulkopuolinen tule koskaan ymmärtämään, vaikka kuinka yrittäisi. Meidän suhde on ainutlaatuinen - synkkä ja sekopäinen, mutta äärimmäisen ainutlaatuinen.

F - F on ihminen, josta en ikinä saanut selvyyttä. Mun ja F:n juttu on edelleen mulle iso kysymerkki. Se kesti vain hetken, eikä meidän juttu edes alkanut kunnolla ennen kuin päättyi, mutta tunteiden puolesta se oli äärimmäisen merkityksellinen. Mulle ei vielä tänäkään päivänä ole selvää mikä F:ssä oli niin erityistä ja minkä takia F herätti mussa niin syviä tunteita. F tulee ikuisesti olemaan mulle kasa kysymyksiä, joihin en ikinä saa tietää vastauksia.

E - Mun on vaikea puhua E:stä, koska meidän suhde päättyi vasta hetki sitten. E:n ja mun suhde oli mun ensimmäinen D/s-suhde alistuvana, jonka aikana opin paljon itsestäni. E oli mun turvasatama, jossa mun oli hyvä olla. E opetti mulle paljon luottamuksen tärkeydestä, rakkaudesta ja siitä mitä tarkoittaa intohimo. Mä olen ikuisesti kiitollinen siitä ajasta, jona sain ylpeänä kantaa E.n pantaa kaulassani. Toivon, että E jää pysyväksi osaksi mun elämää, vaikka meidän D/s- ja parisuhde onkin ohi. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lävistä minut tässä.

Did I say something wrong? Oops, I didn't know I couldn't talk about sex.

Kaksituhattakaksikymmentä.